i can live even without you, trust me.

hi, malam ini saya makan maggi. maggi? yeah, orang yang rapat dengan saya tahu lah bahawa saya paling tidak suka makan maggi. mesti muntah balik. apa kan daya, life as single woman. kalau dulu boleh lah, sebut je nak makan apa, dah terpacak depan rumah. sayang lah katakan. ha ha ha -.-

but trust me, with or without you saya boleh hidup. malam ini saya lapar. saya di rumah dengan kakak saja. saya malas keluar, malas nak jumpa manusia. malas nak senyum dengan siapa siapa. malas nak buat buat happy yang paling sangat. saya loser. kakak masakkan maggi untuk saya dan temankan saya makan. kakak baik kan? tahu. saya je yang jahat. wahaha.


18 sept 2011



saya akan ingat hari ini. i feel too alone.
hari ini saya sensitif satu macam je. mungkin esok period.

saya rindu KA. i feel so bad.