jaja cengeng.


about an hour ago
Noor Hafizza
  • :(:(
    hmsk. tak kisah la kau nak ckap apa. sumpah aku tak kuat la kat sini tak ada kau. kau sorang je kot yg fham aku kat dunia ni. aku tak tahu nak minta tlong sapa kalau aku susah kat sini.
    aku rindu gila kat kau.


jaja begitu bodoh sebab setiap kali dia call saya dia akan menangis di mana saya memang lemah melihat sahabat saya susah dan mengakibatkan air mata saya turut mengalir. saya berjanji selagi saya hidup di dunia ini saya akan membantu jaja sekuat yang saya mampu. hundred miles away bukan alasan untuk saya meninggalkan jaja terkontang kanting di sana sendirian. alangkah tidak bergunanya saya yang riang ria bergembira dan kekenyangan dengan makanan mewah dan enak belaka di sini sedangkan sahabat saya di sana berbuka sekadar sepinggan mee goreng dan secawan mineral setiap hari. entah pula makan apa sewaktu bersahur. tidur lena kah dia. siapa keringkan rambut dia. cukupkah duit belanja dia. kenyang kah dia. lapar kah dia. siapa lah yang faham dia. layan dia bercerita. maafkan saya :'(


*serious jaja im crying right now. me love you :'(