hi. my name is happy.

bahagia. terlalu bahagia.


aku mempunyai satu sifat.
bila aku sayang dia,
aku mahu selalu bersama dengan dia.


setiap pagi apabila bangun dari tidur,
text messages received.

"good morning sayang, i love you"


petang, lepak bersama tengok movie atau just cari uban.
whatsoever, asalkan ada dia.


malam, teman dia pergi main futsal.





atau pun just merayau tiada arah tujuan.
asalkan ada dia.



semalam dia tanya,
"apa orang ni pada awak?"


aku terdiam.
"orang tak boleh aa tak ada awak"

lama dia termenung.
"aku rasa aku tak penting. rasa macam kau perlu aku je aa. siyes. takpe aa hidup ni mudah je. kau curang, aku curang. dengan tuhan pun kita tak boleh setia apa lagi dengan manusia. kan?"

aku tepuk kepala dia, sawan apa mamat ni?
"jadahhhh. lapau. makan jom?"

dia tergelak. lesung pipit dia! ggrr.


kau tahu, makin lama kita sama,
aku dapat rasa.
kau pun akan tinggalkan aku.


macam mana?