capital A



ayat first keluar dari mulut dia first time lepak sama after tukar tukar kisah hidup

"bodohnya kau. macam perempuan aa kau ni"
 aku ni perempuan lah bodoh. (dalam hati ok)
"orang lain heart broken dua tiga hari dah ada gf baru"
tu orang lain, apa kau ingat love life macam ganti baju? (dalam hati lagi ok)
"dah dah. aku pun single. couple dengan aku nak?"
-.- weird gila dia ni (masih berbicara dalam hati ok)
"kau nak tak nak?"
mamat ni betul ke tak aa? (bermonolog sendiri)
"aku hemsem doh. kau tak nak ke?"
hek eleh. puihhh. perasan gila. hmm. tengok sikit. boleh lah tahan.
"nak tak? dah dah malam 8.30 aku ambil k"
"hmm ok."
"ingatkan bisu tadi."
cibai je. apa jenis manusia ntah kau ni. pelik (sumpah seranah dalam hati)

tahun lepas hati aku kena bunuh by this boy yang janji nak bagi aku bintang paling terang.
aku jadi mentally sick.

bila malam datang, acara sedu sedan aku bermula.
lapan bulan aku jadi gila.

that boy tahu?
dia tidak tahu. dia tak peduli. 

kalau aku tak pandai kawal dulu, mungkin aku dah arwah.
kalau tak ada kawan kawan, mungkin aku dah mati kebulur.
i was so stupid.

karma got me good. real good.
siapa kata "karma is a bitch?"
tanpa karma, kita tidak akan belajar untuk sedar.

lapan bulan kemudian,
tuhan hadiahkan aku seorang afiq ammar.


jahat gila dia ni.
suka sakitkan hati aku.
suka tunjal tunjal kepala aku.


sebenarnya dia pun tak sedar dia dah banyak kali selamatkan aku.
sebenarnya dia pun tak sedar, dalam kasar dia,
at least dia boleh buat aku senyum macam dulu dulu.

lepas ni mungkin dia bunuh hati aku lagi sekali.

aku dah simen hati aku.
bersiap sedia dengan segala kemungkinan.