n o o b





aku selalu harap si bodoh faham apa yang aku try sampaikan dengan lagu ni.

something yang aku selalu ingat tentang si bodoh adalah, dia selalu main guitar. lagu sum41 pieces, lagu fall for you, ok fine banyak. act suara dia tak ada la nice sangat but seriously rasa nak kiss je pipi dia time dia tengah main guitar tu. dan aku juga ingat aku selalu suruh dia ajar main guitar. dia ajar tapi tak pernah faham :D

aku selalu anggap moments tu sangat special. dan aku ada record dia nyanyi sum41 pieces sambil nangis masa aku marah dan blah dulu.

siapa sangka, in one days je si bodoh dapat girlfriend baru :) nice. isnt?

dan siapa sangka, moments dia main guitar untuk aku tu rupanya bukan aku seorang je yang rasa, ramai lagi gadis kat luar sana. HAHAHA. si bodoh memang hebat.
 
sangat hebat.