hey, she's my bestfriends






dear jaja,

im so proud to knowing you and spend nine years of my life with you.
sifat bodoh dan kelurusan kau totally sangat comel bagi aku.

kita selalu gaduh rebut remote control kan. 
kadang kadang aku suka tunjal kepala jendul kau kuat kuat.

lepas tu ingat tak time makan bakso kita mesti berebut empat ketul bakso tu.
kau mesti menang kalau bab makan.

lepas tu kita selalu mandi sama.
selepas mandi aku pasti akan keringkan rambut kau yang TEBAL tu hingga naik semput.

orang ramai kata kita lesbian.
apa kita peduli kan.

bila time nak tidur mulut kau mesti bising gila.
aku malas layan aku tidur je dan tanpa kau sedari kau sedang bercakap sorang sorang rupanya.
jam 2am ke atas conform selimut aku dah terbang entah ke mana.
dan sure kau akan bangun dan selimutkan balik.
kita tak pernah kongsi selimut sebab aku kedekut selimut.

bila bangun pagi kau mesti akan bersenam tunggang terbalik dengan niat untuk kuruskan badan walhal malam tadi kita dah melantak maggi 2 bungkus + telur pada jam 12 malam.
selepas itu kita akan bersarapan dan seperti biasa kita akan bergaduh untuk menentukan siapa yang harus buat milo.

tiba masa kemas bilik aku akan mengamuk kerana kau suka bergolek di atas katil yang sedang aku kemas dengan susah payah.

ibu mula menjeling tajam kerana suara kita berdua menyebabkan jiran jiran mula mengintai dari sebalik tingkap.

ingat tak masa sandal aku hilang?
aku balik ke rumah kaki ayam sambil menangis.
tiba tiba kau text aku suruh datang rumah.
suddenly kau pulangkan sandal aku tu. kau cakap ada budak lelaki baya kita yang TERAMBIL *thinking positive.
okay aku tak sure apa yang kau dah buat kat dia sampai dia pulangkan balik. tapi kenapa sekarang bila dia nampak kita dia tunduk je?

lepas tu time makan mesti kau membebel tak berhenti sebab aku tak reti makan ikan bersih bersih manakala kau pula makan licin tak patut hingga tulangnya hampir tiada.

ingat lagi semua tu?

aku pasti 10 tahun lagi kita akan merindui semua tu.

dah tahu perbezaan antara SAHABAT dan KAWAN? :)